• DYSTANSE DO KÓŁ 6x139,7mm 30mm PAJERO V40 V60 V80 Cena: 680.00 zł.
    sztuk: 1
  • FELGA STALOWA 16x10 5/127 ET-44 Cena: 365.00 zł.
    sztuk: 1
  • FELGA STALOWA 16x8 6/139,7 ET-40 Nissan Patrol Y60 Y61 Cena: 389.00 zł.
    sztuk: 1
  • DYSTANSE DO KÓŁ 6x139,7mm 30mm NAVARA D22 D21 TERRANO Cena: 540.00 zł.
    sztuk: 1
  • Zblocze z hakiem ATV Cena: 49.00 zł.
    sztuk: 1
  • SZEKLA OCYNKOWANA 4X4 3,25T OMEGA Cena: 22.00 zł.
    sztuk: 1
  • Snorkel Nissan Patrol GR Y61 3,0 TDi 04/00 - 08/04 Cena: 250.00 zł.
    sztuk: 1
  • SPRZĘGIEŁKA PIASTY ISUZU OPEL MANUALNE 17x45 Cena: 450.00 zł.
    sztuk: 1
  • KEVLAROWE TRAPY HD 2500kg 4WD 101x29x4cm Cena: 850.00 zł.
    sztuk: 1
  • Snorkel Mitsubishi L-200 2.8 D (10/96-10/06) Cena: 449.00 zł.
    sztuk: 1
  • Zestaw naprawczy zwrotnic przeznaczony do SUZUKI SAMURAI Cena: 690.00 zł.
    sztuk: 1
Wartość: 4734.00 zł. zobacz koszyk
Szybki kontakt

885 024 000
opony@m-hurt.pl

Czynne:

Pn-Pt.: 8:00-16:00
Sob.: 8:00 - 13:00


Błyskawiczna wysyłka kurierem:










Reklama

AMORTYZATOR PRZEDNI +2'' FOAM CELL (OLEJ)

670.94 zł.
Dodaj do ulubionych Negocjuj cenę

Na stanie: Mało

Czas dostępności: Dostępny w przeciągu 24h

Numer katalogowy: 24087FE

Waga: 3 kg

Producent: IRONMAN

Opis produktu AMORTYZATOR PRZEDNI +2'' FOAM CELL (OLEJ)

AMORTYZATOR PRZEDNI +2'' FOAM CELL (OLEJ);

PASUJE DO:

DAIHATSU FEROZA F300/ F310 1988-199

ISUZU TROOPER 1982-1992;

MITSUBISHI PAJERO 1991-2000;

MITSUBISHI PAJERO SPORT OD 1998;

MITSUBISHI  L200 1996-2005;

HYUNDAI TERRACAN OD 2001;

NISSAN NAVARA D21 1986-1997;
 

Szpilka-ucho
WYMIARY: 229-351mm;

 

PRODUCENT: IRONMAN4X4

 

GWARANCJA 3 LATA LUB 60,000KM

Średnica tłoka- 41mm
Bardzo duża ilość oleju i masywna powierzchnia tłoka pozwala na większą przepustowość oleju, dzięki temu, amortyzator jest lepiej chłodzony i zachowuje lepkość oleju nawet w najtrudniejszych warunkach.

9 stopniowy układ zaworów

   4-stopniowy układ zaworów w trakcie kompresji oraz 5 stopni podczas odbicia, gwarantuje precyzyjne tłumienie, poczynając od najmniejszego falowania, a na największych uderzeniach kończąc.

Wytrzymała dwururowa konstrukcja. Wysokiej jakości Niemiecki olej  Fuchs.
 
Średnica trzpienia- 18mm
Podwójnie zahartowany, pokryty powłoką chromowaną. Oznacza to, że zużywanie się uszczelek wysokociśnieniowych na prowadnicy jest znacznie zredukowane.

Simering i uszczelnienie Multi-Lip Seal i Wiper Seal

  Obydwa rodzaje uszczelnienia współgrają ze sobą w celu utrzymania nieczystości z dala od wnętrza amortyzatora, utrzymując olej we wnętrzu oraz redukując tarcie statyczne na tłoczysku.

Wewnętrzny ogranicznik uderzenia

 Ograniczniki zapobiegają uszkodzeniu tłoka i głowicy w momencie, gdy amortyzator jest narażony na znaczne skoki w trakcie jazdy terenowej.

Wysokoodporne na obciążenie tuleje gumowe

Cechy i zalety amortyzatorów IRONMAN

*  tłok 41mm

*  uszczelki wysokociśnieniowe

*  olej wysokotemperaturowy

*  podwójnie chromowany trzpień śr 18mm

ZALETY

* największy na rynku tłok w amortyzatorze dwururowym

*  maksymalna wytrzymałość i trwałość

* wewnętrzna ochrona przeciw wyciekom

*  ochrona tłoczyska i długa żywotność

*  idealny do pracy w trudnych warunkach terenowyc

Masz pytania?

:
:
:
:

Poleć produkt

:
:
: