• Jeep Grand Cherokee WJ / WG 1998-2004 osłona czolowa z uchwytami szekli czerwona Cena: 2270.00 zł.
    sztuk: 1
  • Wyciągarka elektryczna Superwinch SX12 12V z liną stalową Cena: 3250.00 zł.
    sztuk: 1
  • Wyciągarka warsztatowa 300kg z pilotem bezprzewodowym Husar Winch Cena: 799.00 zł.
    sztuk: 1
  • TOYOTA LAND CRUISER J15 150 OSŁONA ZB PALIWA STAL Cena: 910.00 zł.
    sztuk: 1
  • SPRZĘGIEŁKA PIAST AVM NISSAN PATROL Y60 Y61 WZMOCNIONE Cena: 670.00 zł.
    sztuk: 1
  • Snorkel LAND ROVER DISCOVER III 2,7 V6 TD 06-09/09 Cena: 409.00 zł.
    sztuk: 1
Wartość: 8308.00 zł. zobacz koszyk
Szybki kontakt

885 024 000
opony@m-hurt.pl

Czynne:

Pn-Pt.: 8:00-16:00
Sob.: 8:00 - 13:00


Błyskawiczna wysyłka kurierem:










Reklama

AMORTYZATOR PRZEDNI +2'' FOAM CELL (OLEJ)

670.94 zł.
Usuń z ulubionych Negocjuj cenę

Na stanie: Mało

Czas dostępności: Dostępny w przeciągu 24h

Numer katalogowy: 24087FE

Waga: 3 kg

Producent: IRONMAN

Opis produktu AMORTYZATOR PRZEDNI +2'' FOAM CELL (OLEJ)

AMORTYZATOR PRZEDNI +2'' FOAM CELL (OLEJ);

PASUJE DO:

DAIHATSU FEROZA F300/ F310 1988-199

ISUZU TROOPER 1982-1992;

MITSUBISHI PAJERO 1991-2000;

MITSUBISHI PAJERO SPORT OD 1998;

MITSUBISHI  L200 1996-2005;

HYUNDAI TERRACAN OD 2001;

NISSAN NAVARA D21 1986-1997;
 

Szpilka-ucho
WYMIARY: 229-351mm;

 

PRODUCENT: IRONMAN4X4

 

GWARANCJA 3 LATA LUB 60,000KM

Średnica tłoka- 41mm
Bardzo duża ilość oleju i masywna powierzchnia tłoka pozwala na większą przepustowość oleju, dzięki temu, amortyzator jest lepiej chłodzony i zachowuje lepkość oleju nawet w najtrudniejszych warunkach.

9 stopniowy układ zaworów

   4-stopniowy układ zaworów w trakcie kompresji oraz 5 stopni podczas odbicia, gwarantuje precyzyjne tłumienie, poczynając od najmniejszego falowania, a na największych uderzeniach kończąc.

Wytrzymała dwururowa konstrukcja. Wysokiej jakości Niemiecki olej  Fuchs.
 
Średnica trzpienia- 18mm
Podwójnie zahartowany, pokryty powłoką chromowaną. Oznacza to, że zużywanie się uszczelek wysokociśnieniowych na prowadnicy jest znacznie zredukowane.

Simering i uszczelnienie Multi-Lip Seal i Wiper Seal

  Obydwa rodzaje uszczelnienia współgrają ze sobą w celu utrzymania nieczystości z dala od wnętrza amortyzatora, utrzymując olej we wnętrzu oraz redukując tarcie statyczne na tłoczysku.

Wewnętrzny ogranicznik uderzenia

 Ograniczniki zapobiegają uszkodzeniu tłoka i głowicy w momencie, gdy amortyzator jest narażony na znaczne skoki w trakcie jazdy terenowej.

Wysokoodporne na obciążenie tuleje gumowe

Cechy i zalety amortyzatorów IRONMAN

*  tłok 41mm

*  uszczelki wysokociśnieniowe

*  olej wysokotemperaturowy

*  podwójnie chromowany trzpień śr 18mm

ZALETY

* największy na rynku tłok w amortyzatorze dwururowym

*  maksymalna wytrzymałość i trwałość

* wewnętrzna ochrona przeciw wyciekom

*  ochrona tłoczyska i długa żywotność

*  idealny do pracy w trudnych warunkach terenowyc

Masz pytania?

:
:
:
:

Poleć produkt

:
:
:

Zgłoś błąd

:
:
: