• Panel 40 LED 120W PREMIUM Cena: 259.00 zł.
    sztuk: 1
  • Lina syntetyczna 12mm 26m Dyneema ® SK-75 Cena: 925.00 zł.
    sztuk: 1
  • NISSAN NAVARA D23 | NP300 (2015+) KPL ZAWIESZENIA HD lift +2'' (80/300kg) Cena: 4600.00 zł.
    sztuk: 1
  • PAS LINA DO OPASANIA itp. 4X4 OFF ROAD 1m 12T Cena: 29.00 zł.
    sztuk: 1
  • DRABINA TELESKOPOWA 2m 7 SZCZEBLI ROZSUWANA DOMOWA GARAŻ OGRÓD Cena: 189.00 zł.
    sztuk: 1
  • LINA SYNTETYCZNA DO WYCIĄGARKI 10MM 25M WYCIAGARKA Cena: 325.00 zł.
    sztuk: 1
  • AMORTYZATORY +2'' Ironman 4x4 Dodge RAM 1500 (2014-19) WZMOCNIONE Cena: 5228.41 zł.
    sztuk: 1
  • AMORTYZATOR TOYOTA LC 70 73 TYLNY +2'' Toyota Land Cruiser Cena: 553.82 zł.
    sztuk: 1
  • FELGA STALOWA 5/139,7 ET-25 15x7,5 BEADLOCK SUZUKI Cena: 700.00 zł.
    sztuk: 1
Wartość: 12809.23 zł. zobacz koszyk
Szybki kontakt

885 024 000
opony@m-hurt.pl

Czynne:

Pn-Pt.: 8:00-16:00
Sob.: 8:00 - 13:00


Błyskawiczna wysyłka kurierem:










Reklama

AMORTYZATOR TYLNY +2'' (FOAM CELL) OLEJOWY

861.28 zł.
Dodaj do ulubionych Negocjuj cenę

Na stanie: Mało

Czas dostępności: Dostępny w przeciągu 24h

Numer katalogowy: 24646FE

Waga: 3 kg

Producent: IRONMAN

Opis produktu AMORTYZATOR TYLNY +2'' (FOAM CELL) OLEJOWY

AMORTYZATOR TYLNY +2" (FOAM CELL) OLEJOWY;

ZASTOSOWANIA DO MODELI:

DAIHATSU ROCKY  F70,75,80 1984-1993 (Przód i tył);

DAIHATSU FEROZA F300 1988-1999 (tylko na tył);

OPEL FRONTERA B 1999-2004;TYŁ

MITSUBISHI PAJERO  1991-2000;

UAZ PATRIOT  (wszystkie moedele)

szpilka ucho: WYMIARY: 496-311mm;


PRODUCENT: IRONMAN4X4

GWARANCJA 3 LATA LUB 60,000KM

Średnica tłoka- 41mm
Bardzo duża ilość oleju i masywna powierzchnia tłoka pozwala na większą przepustowość oleju, dzięki temu, amortyzator jest lepiej chłodzony i zachowuje lepkość oleju nawet w najtrudniejszych warunkach.

9 stopniowy układ zaworów

   4-stopniowy układ zaworów w trakcie kompresji oraz 5 stopni podczas odbicia, gwarantuje precyzyjne tłumienie, poczynając od najmniejszego falowania, a na największych uderzeniach kończąc.

Wytrzymała dwururowa konstrukcja. Wysokiej jakości Niemiecki olej  Fuchs.
 
Średnica trzpienia- 18mm
Podwójnie zahartowany, pokryty powłoką chromowaną. Oznacza to, że zużywanie się uszczelek wysokociśnieniowych na prowadnicy jest znacznie zredukowane.

Simering i uszczelnienie Multi-Lip Seal i Wiper Seal

  Obydwa rodzaje uszczelnienia współgrają ze sobą w celu utrzymania nieczystości z dala od wnętrza amortyzatora, utrzymując olej we wnętrzu oraz redukując tarcie statyczne na tłoczysku.

Wewnętrzny ogranicznik uderzenia

 Ograniczniki zapobiegają uszkodzeniu tłoka i głowicy w momencie, gdy amortyzator jest narażony na znaczne skoki w trakcie jazdy terenowej.

Wysokoodporne na obciążenie tuleje gumowe

Cechy i zalety amortyzatorów IRONMAN

*  tłok 41mm

*  uszczelki wysokociśnieniowe

*  olej wysokotemperaturowy

*  podwójnie chromowany trzpień śr 18mm

ZALETY

* największy na rynku tłok w amortyzatorze dwururowym

*  maksymalna wytrzymałość i trwałość

* wewnętrzna ochrona przeciw wyciekom

*  ochrona tłoczyska i długa żywotność

*    idealny do pracy w trudnych warunkach terenowych

 

 

 
 

 

Masz pytania?

:
:
:
:

Poleć produkt

:
:
:

Zgłoś błąd

:
:
: